Hebt u vragen ?

Hieronder vindt u een reeks antwoorden op vragen die u zich zou kunnen stellen. Als u het antwoord niet vindt, aarzel dan niet ons te contacteren ons.

 

1Ik heb een fles met kurk in. Wat moet ik nu doen ?Een fles met kurk in, dat kan gebeuren. Dat is niet erg en meestal niemands fout ( tenzij van de kurkenslijper ). Maar helaas wel vervelend en frustrerend. Daarom zorgen we ervoor dat de fles vervangen wordt. Bewaar de fles goed en contacteer ons zodra het kan. We zoeken dan een oplossing om de fles om te ruilen.

2Wanneer ontvang ik de wijn ?Het pakket winebox zal altijd de laatste week van de lopende maand worden geleverd, als de bestelling ons voor de 25ste van de maand bereikt. Anders zal het voor de laatste week van de volgende maand zijn.

3Hoe kan ik een wijn bijbestellen ?Een wijn is bij u in de smaak gevallen ? Dat verbaast ons niet en doet ons zelfs plezier. Over het algemeen is het mogelijk om de wijnen bij te bestellen ( in meervoud , minimum 6 ) Stuur ons een mailtje met uw bestelling , dan zorgen we ervoor. We proberen dat de wijn bij uw volgende levering al mee kan worden geleverd.

4Ik ben nooit thuis voor de levering !Over het algemeen is er geen probleem. Geef een plaats op waar er wel meestal iemand is, zoals op uw werk, bij uw ouders of schoonouders of bij de apotheker naast u. Een andere mogelijkheid is om het pakketje bij u achter te laten ( op het terras, onder het afdak in de tuin, … ) Onze bezorger is flexibel, heeft geen handtekening nodig op het ontvangstbewijs en er is altijd een oplossing. Op een jaar tijd is er nog geen enkel pakket terug gekomen.

5Hoe verloopt het leveringsproces ?Een dag of twee voor de levering ontvangt u een mail met een verwittiging. Onze bode , de firma DPD, is zeer flexibel en kan het pakket op een specifieke plaats achterlaten als u ons dat meldt. ( cfr instructies ) Hij kan tot drie keer bij u langs komen alvorens het pakket terug naar ons komt. Denk eraan een leveradres te geven waar er iemand aanwezig is tijdens de kantooruren. Denk vb . aan uw ouders, buren, vrienden, werk, enz… Uiteindelijk kunnen we de exacte dag van levering niet garanderen. Daarentegen weet u wel dat de winebox telkens de laatste week van de maand zal worden geleverd.

6Is uw site beveiligd ?Op dit punt, net zoals alle andere trouwens, sluiten we geen compromissen op gebied van kwaliteit. Onze site is helemaal beveiligd. Het is trouwens Ogone ( een ontegensprekelijke referentie op het gebied van transacties op het net ) die we gekozen hebben om mee samen te werken om de goede werking van onze site te garanderen. (http://www.ogone.be). U kan dus gerust zijn.

7Ik zie een wingerdblad in uw logo. Doet u enkel bio ?Hoewel we beiden overtuigd zijn van de bio landbouw, willen we toch niet uitsluitend bio wijnen voorstellen. Wel om twee redenen. Ten eerste omdat er veel wijngaarden zijn die wel bio werken maar daarom nog niet het label aanvragen en vervolgens omdat we ervan overtuigd zijn dat we geen kwaliteitswijnen kunnen voorstellen als we zijn bodem niet respecteren. We willen wijnen voorstellen die komen van wijngaarden waar men houdt van de bodem en respect heeft voor de natuur. Zonder dat is het onmogelijk om kwaliteitswijnen te produceren en dus deel uit te maken van onze selectie

8Ik heb een wijn van uw selectie ergens anders goedkoper gezien !Helaas kan dat gebeuren. Hoewel we veel moeite doen om wijnen voor te stellen met een goede prijs /kwaliteitsverhouding met een kleine marge, kan het gebeuren dat er door bepaalde handelaars promoties gegeven worden. Niettegenstaande , letten we over het algemeen erg op de prijs. Als een wijn zijn prijs niet waard is zullen we dat niet verantwoorden.

9Ik wil mijn abonnement verlengen. Hoe moet ik dat doen ?Wenst u nog langer met ons op avontuur te gaan ? Dat is heel eenvoudig. Nadat u de drie pakketen ontvangen hebt ( of het testpakket ) zullen we u automatisch een mail sturen zodat u uw winebox verder kan blijven ontvangen. Het volstaat te klikken op de link om opnieuw te kiezen voor drie leveringen. U zal ook de frequentie van betaling kunnen kiezen ( als het met Visa / mastercard is)

10De leverkosten vormen een belangrijk deel van de prijs. Trouwens Kiala is goedkoper !We hebben voor DPD gekozen, nadat we van dichtbij de markt hadden bestudeerd. We hebben voor hen gekozen omdat zij ( zoals bij de wijn) de beste prijs / kwaliteitsverhouding hadden. Die kosten komen overeen met 85 eurocent per fles . We zijn ervan overtuigd dat u, met onze prijzen van onze voorgestelde wijn, zich zeker hier zal terugvinden ten opzichte van andere leveranciers. Wat betreft Kiala , hebt u gedeeltelijk gelijk. We hadden graag met hen samengewerkt. Jammer genoeg waren de voorwaarden om «vloeibare « pakketten te vervoeren ondenkbaar om door onze klanten ondersteund te worden.

11Een specifieke vraag ?We proberen altijd zo flexibel mogelijk te zijn. Als u ons een mailtje stuurt, zullen we bekijken hoe we kunnen beantwoorden aan uw vraag.

12Mag ik mijn abonnement nog veranderen ?Heel eenvoudig. Het enige dat u moet doen is surfen naar de site en inloggen met uw login en paswoord dat u ontvangen hebt. Daar kan u uw profiel veranderen. Als u wil dat de aanpassingen nog worden opgenomen voor de volgende levering, dan moet u de verandering voor de 25ste van de maand doorgeven.

 

U wil ons contacteren ?

U hebt vragen over my winebox, een probleem met uw bestelling of u wil gewoon een berichtje sturen, heel eenvoudig :

Contacteer ons »